Landskrona


Idag var det spännande minsann. Vi har fått provspringa på en racingbana i Landskrona. Jag ska börja med att berätta att vi inte har sovit hemma i natt. Husse och matte lämnade oss hos mattes föräldrar i går kväll. De skulle ut och ha kul utan oss (hur nu det går till?). Vi hade det toppen, vi sov nästan hela tiden! På förmiddagen kom husse och matte och hämtade oss. Jag märkte att det var något på gång. Vi åkte bil och vi åkte förbi hundfältet och Spillepengen och jag fattade ingenting så jag stod upp och pep hela vägen till Landskrona, för det var där vi äntligen stannade och gick av. Där var hur många hundar som helst. Jag skällde så de inte skulle tro att de var nåt. Sen fick jag springa! Vilken lycka! Tyvärr hade matte gjort nåt med kamerainställningarna så det blev ingen bra bild på mig. Men Oscar fick hon en bra bild på! Jag flög fram ännu fortare än honom. Vi ska dit fler gånger och jag hoppas jag ska få tävla! Jag kommer att slå alla!
Nu är vi hemma igen och jag är jättetrött.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Hoppsan!