Sol och bad!

Jag älskar helger! Den här började särskilt bra. Vi åkte till Käglinge med min syster Memphis och Bianca och deras matte Jenny. Först var människorna konstiga och lät oss inte springa i hagen. Jag såg sen att det var några stora luddiga djur där. Jag såg också att det var en massa kaniner, men som vanligt fick vi inte jaga dem. Vi fick gå till en annan hage. Den är inte lika kul som den vanliga hagen, men Memphis gjorde i alla fall ett fynd som vi hade lite kul med, en död igelkott. När vi lekt färdigt med den (och efter Oscar givetvis rullat sig på den en massa) gick vi till dammen. Memphis och jag simmade efter pinnar som människorna slängde i. Det var jätteskönt när man var så varm.


Liam badar 1 Liam badar 2
Liam badar 3 Liam badar 4


När vi kom hem stängde husse in mig i buren! På ljuden som kom från källaren förstod att det var för att Oscar skulle duscha. Rätt åt den badkrukan! Tyvärr blev det min tur att duscha efter Oscar...

På lördagen var vi mest trötta. Det var hemskt varmt så vi var mest i trädgården eller inne i soffan. På kvällen kom matte hem. Jag blev jätteglad och ännu gladare blev jag när vi åkte och badade igen! Idag är det varmt igen och matte har åkt iväg. Jag tror jag ska ta och vila mig i skuggan lite nu...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!