Kalas!



Idag var jag på mitt första riktiga hundkalas! Hos Dolly! Och jag tror vi kommer att bli riktiga kompisar faktiskt! Jag har stor respekt för henne så jag la mig på rygg när hon kom till mig. Vill ju visa att jag är snäll och vill bli kompis. Jag har träffat henne en gång innan på mattes jobb. Då var hon jätteläskig... så jag tar det lite försiktigt. Men nu är jag inte rädd för henne längre! För det var så kul på kalaset! Jag fick hjälpa henne att öppna presenten som vi gav henne och fick tom smaka lite! Och sen gav hennes matte mig en helt egen liten sko att tugga på! Jag som aldrig får tugga på skor för husse och matte! Men de sa ingenting nu. Konstigt... fast det var säkert för att vi var på fest! Så lycklig jag blev. Jag sprang och sprang med min sko i munnen! Blev helt slut! Vinkade snällt till allihop när vi åkte därifrån! Vilket roligt ställe!!! Dit vill jag igen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!