Helt slut


Idag har det varit mycket... fick åka bil med husse och matte till mattes föräldrars hus. Det var kul för jag fick smaka lite räkor. Matte orkade inte äta upp hela sin macka nämligen. Först skulle vi sätta upp ett tält, jag hjälpte till så mycket jag kunde men det uppskattades inte av husse och matte. Så jag gav upp och lät dem hålla på. Istället hittade jag en jätterolig leksak, det var bara det att storebror också ville leka med den så jag fick springa och springa. Till slut tog Oscar den. Då hittade jag istället ett äpple som jag tyckte var kul! Men inte kul nog så jag försökte fånga gräshoppan (leksaken) igen. Vi for fram och tillbaka och så skrek matte på oss. Vi hade visst råkat bryta några blommor. Som om det skulle vara så farligt då? Det är ju fullt med blommor i hela trädgården. Det var säkert Oscars fel, för han blev instängd efter det. Och jag kunde springa runt med vad jag ville hur mycket jag ville! Men sen när jag också fick komma in så däckade jag på golvet... minns att jag lyftes in i bilen, men sen var jag plötsligt hemma! Konstigt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!