Lördag

Igår fick vi åka och hälsa på Torgny och hans familj. Vi var där några timmar på kvällen, det tycker vi är toppen! Husse hämtade oss och när vi kom hem var det jättemånga människor här! Jag och Oscar sprang fram och hälsade. Sen tog jag några racervarv i trädgården innan jag gick in. Vi fick grisöron att tugga på, mycket mumsigt! En liten stund fick jag sitta i stolen bredvid matte ute i trädgården. Jag hoppades att hon skulle bjuda på nåt gott men det kom aldrig nåt. Så jag tröttnade och försökte sno åt mig lite ost-skalkar från bordet. Det fick jag visst inte. Matte tog dem ur munnen på mig...

Har jag berättat att matte köpt en jättemysig säng åt oss? Här ligger jag och myser...

Kommentarer

Anonym sa…
Vilken go korg du har fått Liam! Sån skulle nog mina grabbar oxå vilja ha! Fast om jag kommer hem med en endaste puff/korg/dyna till så smäller nog husse i huset av! ;o) *fniss*
Kattalena sa…
Hihi, det där känner man ju igen! Lätt att köpa, köpa, köpa... :-D

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas