Ny present!


Idag har Oscar varit på utställning. Han åkte ut. Konstigt att inte jag fick åka med, jag skulle vinna första pris meddetsamma! De har sagt något om att jag är krypt... vad nu det betyder. Tydligen får man inte åka på utställning i alla fall.
Jag fick vara hos mattes föräldrar under tiden. Mattes mamma hittade på en rolig lek. Hon la godis på ett ställe och sa åt mig att sitta. Sen gick hon sin väg. Efter en liten stund sa hon varsågod och så fick jag äta godisen. Det var kul!
När husse, matte och Oscar kom tillbaka så hade de med sig en vaniljbulle till mig! Det var vad jag trodde, men när jag hade ätit halva slet matte den ifrån mig. Sen fick hennes pappa den, så konstigt?! Den var ju min...
Jag fick en leksak som matte hade köpt på utställningen. Oj vad rolig den var!!! Den grymtade som en gris när jag bet i den!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!