Lurecoursing och märgben!


Idag har det varit en rolig dag! Jag och husse åkte till Flyinge och där fick jag springa ett lopp tillsammans med Runa. Oj vad jag sprang! Sen stängde husse in mig i bilen, men jag satt inte där så länge för efter en stund kom matte, Oscar och mattes mamma. Oscar hoppade in hos mig och så körde vi hem. Husse stannade kvar.
Vi körde inte raka vägen hem för vi hämtade mattes pappa på vägen. När vi kom hem så åt människorna våfflor medan Oscar och jag fick smaska på vars ett märgben. Sen höll de på och grävde och grävde och hade sig i trädgården. Jag var tvungen att kolla vad de höll på med så trots att jag var trött så var jag ute med dem hela tiden. Jag hittade ett margarinpaket i köket. Det åt jag upp. Såg mattes mammas jeans ligga på ett bord där inne, tog med dem ut i trädgården till henne... Matte tog dem ifrån mig. Nu har jag fått mat. Oj vad jag är trött, måste nog sova nu.

Kommentarer

Anonym sa…
Oj så trött du är/var. Det tar verkligen på krafterna att vara på Lure coursing.

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!