Kalas

Igår var vi på kalas. Mattes mamma åkte med oss i bilen. När vi kom fram såg jag en katt, jag kunde inte ta den för matte hade mig kopplad. Fast sen när vi kom in i huset så släppte hon mig meddetsamma. Det var kul! Jag rusade runt överallt. Det kom hem massor av barn. Jag vet inte vad jag tycker om barn... Mynta är spännande, hon verkar tycka jag är lite läskig. Därför skäller jag lite extra på henne. Det var kul när de kastade boll. Oscar och jag fick märgben när de andra åt middag. Märgben är gott! Fast jag tog lite chips också, det stod en skål framme så det var bara att ta.


Idag har vi varit på stranden.
Husse kastade boll, jättekul! Efter det har vi varit hemma och sovit hela dagen. Jätteskönt. Husse frös så vi fick värma honom.
Oscar hoppade på mig så jag blev rädd, då sa jag ifrån på skarpen. Han är en sån mes och pep och hade sig. Då kom husse
och skällde på mig. Då blev jag lite rädd faktiskt. Oscar också, han darrade och hade svansen mellan benen. Måste vara husse som skrämde honom... så farlig är ju inte jag.

Kommentarer

Bernhard sa…
Barn är alldeles toppen!!!De kastar bollar och pinnar, och klappar och myser och gör precis allt man vill. (dessutom smular många ganska mycket när de äter *tipsar* )

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!