Helgen

I fredags körde vi hem som vanligt efter jobb. Vi brukar ha hemmakvällar på fredagar men Jag märkte att det var något på gång. Matte gav oss mat, det händer inte så ofta! När husse kom hem så åkte vi iväg. Vi skulle på kalas. Det var hos mattes föräldrar. Jag blev så glad när jag kom dit, sprang runt och skulle hälsa på alla. Hoppade upp och pussade mattes bror. Sov knappt på hela kvällen, det var så mycket att smaka på - hittade en bit tårta på en tallrik i köket. Den hann jag nästan äta upp innan matte fick syn på mig. På kvällen sjöng alla.

På lördagen var jag helt slut! Jag sov nästan hela dagen och kvällen. Det är ansträngande med kalas minsann! Husse och matte var borta hela förmiddagen, sen var matte borta hela eftermiddagen. Jag blev jättelycklig när hon kom hem igen. Husse lämnade oss ensamma när han hämtade matte. Jag blev inte inlåst, jag skötte mig exemplariskt. Jag är faktiskt stor nu...

Idag har vi varit på hundfältet. Det var jättekul och vi mötte Amy! Hon är nästan lika snabb som jag!

Jag sprang massor. Jag är supersnabb.

Efter lite bollkastande så mötte vi två Ridgebacktikar. Den ena var rolig! Hon sprang massor. Hon var bara 7 månader.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!