Lure coursing

Idag har vi varit på lure coursing. Matte släppte lös oss så vi fick busa med Fernandez innan - då gick det lite vilt till. Han tyckte nog att jag sprang för fort ;-). Fick ett sår i benet. Matte blev lite orolig, men det såg värre ut än det var. Matte lånade sårservetter av Bosse Bus matte och tvättade rent såret. Det är Bosse bus ni ser på bilden ovan.
Jag sprang jättebra!!! Det är så himla kul! Husse kunde knappt hålla fast mig innan jag skulle springa iväg.

Min syrra Tilda (på bilden ovan) var också där. Hon sprang med Oscar. Hon är jätterolig att busa med!
Efter att både Oscar och jag hade sprungit så åkte matte iväg med oss. Hon sa att det inte var bra för mitt ben om jag var kvar för så som jag drar i kopplet kommer det inte att sluta att blöda. Det är ju inte jag som drar utan hon! Hade hon slutat dra i mitt koppel och låtit mig gå dit jag vill hade det gått hur bra som helst. Oscar tjöt hela vägen till Malmö. Han ville springa mer.
Jag sov. Sen var vi och jobbade. Det var lugnt och skönt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!