Vilken jobbig dag!

Idag har det varit rena kaoset här hemma. Husse och matte har farit runt som några tokar och pillat med saker hela hela dagen. Jag fick inte en lugn stund. När jag äntligen trodde det var dags att vila så reste de sig och gick och pillade igen. Jag kunde inte slappna av alls. Fick springa runt jag med. Mattes pappa var här och hälsade på också men han höll också bara på och pillade med grejor. Oj oj. Hur ska man kunna sova då?
Matte satte på klassisk musik och det var faktiskt mysigt och jag lyckades koppla av och sova några timmar... Sen åkte vi iväg, fick vara hos Emilia och Mattias. Det var jättekul. De hade massor av saker jag kunde hämta och busa med. Jag hade fullt upp hela kvällen där med. Ni kan tro att jag är trött nu! Matte stoppade mig i duschen när vi kom hem. Det var ganska skönt. Nu är jag ren och fin och ska gå och lägga mig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!