Hos mattes föräldrar

I natt fick vi sova över hos mattes föräldrar! Det var första gången och jättemysigt. Dessutom fick vi jättegod frukost på morgonen! Vi blev lämnade redan på eftermiddagen igår och så kom husse och matte och hämtade oss för bara en liten stund sen. De hade dålig timing för mattes mamma höll just på att plocka upp potpurri som jag hade smakat lite på! Då trodde de säkert att jag varit busig hela tiden, men det hade jag faktiskt inte. Det var en ren olyckshändelse att det trillade i golvet precis innan de kom... Nu har jag tänkt att sova lite här i soffan. Jag är egentligen ganska trött, men passade på att slänga runt en skojig grej full med jord och annat innan jag gick och la mig. Hehe. Så matte ska veta att jag är hemma igen! Tror de har saknat mina upptåg!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kalas

Landskrona

Hoppsan!